Mijn Kantoor: ons nieuwe online klantenportaal
Nieuwsberichten
Met Mijn Kantoor zetten wij een belangrijke stap in online samenwerken met onze klanten. Dit innovatieve klantenportaal biedt vele mogelijkheden om veilig, snel en gemakkelijk informatie uit te wisselen. Online in het portaal zelf of via de bijhorende app op je telefoon of tablet, aan jou de keus.
Voordelen van Mijn Kantoor
- Met één inlog heb je op één plek altijd en overal inzicht in alles rondom de samenwerking met ons
- Altijd online toegang tot jouw dossier en dat van je bedrijf
- Communiceer makkelijker dan ooit met ons middels de berichtenfunctie
- Accordeer of onderteken je documenten eenvoudig online of in de app
- Eenvoudig je documenten aanleveren via de app of in het portaal
- Alles via een beveiligde verbinding die aan de privacywetgeving (AVG) voldoet
De komende periode word je uitgenodigd om gebruik te gaan maken van Mijn Kantoor. Via e-mail ontvang je een uitnodiging om je persoonlijke account aan te maken. Wanneer er een actie van je wordt verwacht communiceren wij hier duidelijk over.
Klanten die nu nog accorderen via Client Online gaan dit in de komende maanden via Mijn Kantoor doen. Klanten die deze stap al hebben gemaakt, zijn enthousiast over het gemak van deze nieuwe samenwerkingstool.
Heb je vragen of opmerkingen, deel ze gerust met ons.