Klanttevredenheid

Niet helemaal tevreden?

Bij VanVelzen streven wij naar optimale klanttevredenheid en werken we continu aan de verbetering van onze dienstverlening. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt of misverstanden ontstaan. Indien je niet volledig tevreden bent over onze dienstverlening, waarderen wij het zeer als je ons hiervan op de hoogte stelt.

Heb je een opmerking of klacht? Dan verzoeken wij je in eerste instantie contact op te nemen met jouw adviseur of relatiebeheerder. Samen streven we naar een passende oplossing en voeren we, indien nodig, verbeteringen door. Je kunt van ons binnen twee weken een reactie verwachten.

Mocht jouw klacht na deze stap nog niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kun je formeel schriftelijk bij ons terecht. Jouw klacht wordt volgens onze klachtenprocedure vertrouwelijk behandeld. Ook in deze fase streven wij ernaar binnen twee weken te reageren. Wij gaan ervan uit dat jouw klacht te goeder trouw is en voortkomt uit gegronde zorgen.

De volledige klachtenprocedure is op aanvraag beschikbaar.